Ponechajte si všetky doklady o batožine ktoré máte, pretože ich budete musieť dodatočne zasielať do spoločnosti Ryanair.
Cestujúcim odporúčame, aby zasielali nám iba kópie dokumentov, nakoľko žiadne dokumenty sa nevracajú späť.
K rýchlemu vybaveniu žiadosti si prosím ponechajte všetky doklady o Vašom lete, vrátane čísla rezervácie, čísla letov a podobne. Všetky poškodené predmenty je potrebné si zanechať až do úplného ukončenia procesu reklamácie. Zároveň si ponechajte všetky bločky od poškodených predmetov.
Podľa Všeobecno obchodných podmienok Ryanair dopravca neručí za stratu peňazí, šperkov, drahých kovov, tabakových výrobkov, kľúčov, fotoaparátov, počítačov, liekov, kontaktných šošoviek, hodiniek, mobilných telefónov, osobných elektronických prístrojov, cenných papierov, obchodných dokumentov, cestovných dokladov.
Po prijatí žiadosti bude Vaša reklamácia vybavená do 14 pracovných dní. Nárok na stratenú batožinu bude vybavený do 28 pracovných dní.
Ryanair Vás bude kontaktovať na emailovej adrese, ktorý ste zadali pri rezervácií Vášho letu.